Primer d’ESO al Bosc Vertical

El dimarts 19 de febrer l’alumnat de Primer d’ESO del nostre institut van tenir l’oportunitat de viure una experiència inoblidable al Bosque Vertical de Mataró, un parc d’aventura situat en un entorn natural privilegiat. Aquesta sortida, planificada amb l’objectiu de fomentar la cohesió de grup i millorar les habilitats socials i motrius dels nostres estudiants.

El Bosque Vertical, conegut per la seva proposta d'”Aventura per sobre de tot”, va oferir als nostres joves una jornada plena d’emoció i desafiaments. Des de la velocitat estremecedora de les tirolines, passant per lianes, fins a l’experiència única de travessar ponts, túnels, passarel·les i xarxes, els participants van poder gaudir del bosc des d’una perspectiva completament nova: des de dalt.

Aquesta sortida no només va permetre als nostres alumnes superar els seus límits i guanyar confiança en ells mateixos, sinó que també va reforçar els vincles entre els companys. Veure’ls col·laborar, animar-se mútuament i superar els desafiaments junts va ser realment inspirador.