Lliurament de Premis DERYPOL

El divendres 21 d’abril de 2017 es va procedir al lliurament de premis del concurs Derypol. Aquest és un concurs de treballs de Química per l’alumnat de 4t d’ESO de l’assignatura de Física i Química.

El concurs consisteix en l’elaboració d’un treball dintre d’un tema general i l’exposició oral d’aquest. A aquest curs el tema general dels treballs és: La Química i l’economia circular. Uns representants de l’Empresa Derypol escolten les exposicions dels treballs i donen un premi al millor treball.

El treball guanyador d’aquest curs 2016-17 porta per títol: La substitució del plàstic. Un petit pas per un gran canvi.
El grup guanyador ha estat: Berta Vidal, Adrià Argemí, Aroa Rodríguez i Pol Bueno.

Felicitats als guanyadors i a tots els participants.