Jornades esportives ESO i Batxillerat

El passat 17 i 18 de desembre, el complex esportiu municipal de les Franqueses del Vallès va ser escenari d’unes jornades esportives extraordinàries dedicades a l’alumnat de l’ESO i Batxillerat del nostre institut. Les activitats, que es van desenvolupar en horari de matí, de 8.30h a 14h, van aconseguir un èxit rotund, complint amb tots els objectius plantejats.El 17 de desembre, els estudiants de 3r i 4t d’ESO van participar en una sèrie d’activitats que van fomentar la seva interrelació i cooperació. El 18 de desembre va ser el torn dels alumnes de 1r i 2n d’ESO, els quals també van demostrar un gran entusiasme i compromís.
Aquestes jornades van destacar per aconseguir una perfecta fusió entre l’educació física i els sabers interdisciplinaris, oferint als estudiants l’oportunitat d’aprendre i gaudir al mateix temps. Especialment remarcable va ser la participació dels alumnes de Batxillerat, els quals van demostrar una notable capacitat per planificar activitats físiques de manera sostenible i segura. A més, aquestes jornades van servir per reforçar valors com la convivència i la cohesió social, fent palès el creixement personal i social dels participants.

En conclusió, les jornades esportives van ser un èxit total, no només en la seva execució sinó també en l’assoliment dels seus objectius educatius i socials. La comunitat educativa del nostre institut es mostra orgullosa dels seus estudiants i agraïda per l’esforç i dedicació de tots els involucrats.