Jornada Portes Obertes ESO- 6 març

El passat 6 de març, el nostre institut va celebrar una Jornada de Portes Obertes que va resultar ser un èxit rotund, amb una assistència propera a les 300 persones. Aquesta jornada va servir especialment com a finestra per les families que han d’inscriure els seus fills al nivell de Primer d’ESO, però també a altres del nostre municipi. Els assistens van ser rebut pel l’equip directiu que els van explicar les línies mestres del nostre projecte educatiu, una iniciativa que destaca per la seva innovació i compromís amb l’aprenentatge de qualitat.

Durant l’esdeveniment, els assistents van tenir l’oportunitat de visitar set focus d’interès diferents, guiats per l’alumnat del servei comunitari de 3r d’ESO. A cada un d’aquests punts,  professors (25) I alumnes (30) van compartir les seves experiències pedagògiques, oferint una visió pràctica i propera dels nostres mètodes d’ensenyament.

Entre els temes tractats, es van destacar els projectes globalitzats, amb especial atenció al projecte de l’hora Escolar de Primer d’ESO, que simbolitza la nostra aposta per un aprenentatge connectat amb l’entorn i la sostenibilitat. A més, es va parlar de les plataformes de aprenentatge personalitzat, els laboratoris de ciències, els projectes de Tecnologia, el Projecte d’Orientació Acadèmico-Profesional Til.lorienta’t, les Jornades de sensibilització i de valors cívics i democràtics, així com el programa “Les Matemàtiques no són un problema” amb les plataformes Innovamat i Eduten.

Aquesta jornada no només va permetre mostrar la riquesa i diversitat del nostre projecte educatiu, sinó que també va reafirmar el nostre compromís amb la innovació pedagògica. El gran nombre d’assistents i l’interès mostrat converteixen al nostre institut en un referent d’innovació a nivell municipal i comarcal.

Estem orgullosos del treball realitzat i agraïm a totes les famílies, l’alumnat i el professorat la seva participació i suport. Aquesta jornada de Portes Obertes és un clar exemple de la comunitat educativa que som: una comunitat viva, innovadora i compromesa amb l’educació de qualitat.