El Til.ler a la Mitja Marató de Granollers

El Til.ler participarà activament en un dels esdeveniments esportius més emblemàtics de la nostra zona: la Mitja Marató de Granollers. Celebrada anualment des de l’any 1987, aquesta cursa atleta no només és una competició de renom entre corredors d’alt nivell, sinó també una festa de l’esportivitat i la comunitat que uneix Granollers, les Franqueses del Vallès i la Garriga en un esforç col·lectiu.

Enguany, 30 dels nostres estudiants de 3r d’ESO demostraran el seu compromís amb els valors de solidaritat i servei comunitari participant com a voluntaris a l’esdeveniment. A través del programa de servei comunitari curricular, aquests joves tindran l’oportunitat de contribuir de manera significativa a l’organització i al bon desenvolupament de la cursa, aportant el seu granet de sorra a aquesta gran festa de l’esport.

A més, altres 25 dels nostres alumnes aportaran ritme i alegria a la Mitja Marató amb una batucada que animarà els corredors i espectadors al llarg del recorregut. Però la implicació del nostre centre no acaba aquí. Alumnat i professorat participen també com a corredors, enfrontant-se al desafiament físic que suposa aquesta prova i mostrant el seu esperit esportiu i de superació. La seva participació és un exemple de com l’esport pot ser una eina de creixement personal i col·lectiu.
Ens omple de satisfacció veure com els nostres estudiants s’impliquen en activitats que transcendeixen les aules, demostrant que l’aprenentatge i el servei van més enllà dels límits de l’institut. La participació dels nostres alumnes a la Mitja Marató de Granollers és un reflex de l’educació integral que promovem, on l’esport, la cultura i el servei comunitari juguen un paper clau en el desenvolupament dels nostres joves.