De l’aula al món! Primeres jornades d’exalumnat

El dilluns i dimarts d’aquesta setmana hem rebut exalumnes al nostre centre! Han vingut a fer xerrades d’orientació a tot l’alumnat de 4t d’ESO. Han parlat sobre la seva trajectòria, sobre què han fet en acabar l’ESO, han donat valuosos consells i han explicat anècdotes viscudes!

Aquesta experiència forma part del Til·lorienta’t, un projecte que ajuda a l’alumnat de 4t a conèixer i investigar el món acadèmic, les sortides professionals, el camí que cal fer per arribar-hi, i tot això a través de vivències reals.

Voleu saber quins exalumnes ens han visitat i què estan fent actualment? Els reporters del Til·lorienta’t n’han fet un recull.

Des del centre estem molt contents de tornar-vos a veure i agraïts amb vosaltres per fer-nos passar una bona i enriquidora estona. Les vostres veus són el nostre llegat. Una forta abraçada!