Creixen ells i creixem nosaltres. Recol·lecta de llet

Alumnat del Primer de Batxillerat de l’assignatura de Problemàtiques Socials de l’Institut El Til·ler han posat en marxa una iniciativa exemplar: una campanya de recollida de llet per a les famílies més necessitades de la comunitat. Aquest projecte, que porta per títol “Creixen ells i creixem nosaltres”, s’ha desenvolupat en col·laboració amb l’Associació Sociocultural MANA i compta amb el suport de l’Ajuntament de Les Franqueses.

La campanya té com a objectiu recollir llet de tot tipus — incloent opcions vegetals, sense lactosa i desnatada — per garantir que cap infant es quedi sense aquest recurs tan bàsic. La recollida va començar dissabte 4 de novembre, i continuarà del 6 al 10 de novembre durant l’horari lectiu. Es convida a tota la comunitat educativa i veïns del municipi a participar i aportar al vestíbul del centre.

Aquest projecte és un reflex del compromís social dels nostres joves i de la seva capacitat per generar canvi positiu en la societat. L’Institut El Til·ler, l’Associació MANA i l’Ajuntament de Les Franqueses feliciten les quatre alumnes per la seva iniciativa i esforç, i agraeixen a tots els participants la seva solidaritat.

Per a més informació, poden contactar-se amb l’organització a través de l’email recollectainfantstiller@gmail.com . Animem a seguir les actualitzacions a les xarxes socials de l’institut per veure el progrés de la campanya