Carnestoltes 2024, més que una festa

El Carnaval d’enguany al nostre institut ha estat tot un èxit malgrat els imprevistos meteorològics. El passat 9 de febrer, els nostres alumnes van demostrar la seva resiliència i creativitat, traslladant la celebració de la pista a la sala polivalent a causa de la pluja persistent. Aquest canvi no va impedir que la festa es desenvolupés amb entusiasme i energia.

Per adaptar-nos a les circumstàncies, es van organitzar dues sessions diferents: una per als alumnes de Primer i Segon d’ESO i una altra per a la resta del institut. Així, tots van tenir l’oportunitat de participar i gaudir de les actuacions preparades amb tant esforç i entusiasme.

Una de les novetats destacades d’enguany va ser la possibilitat de seguir les actuacions en streaming per aquells que no van poder estar presents a la sala polivalent. Aquesta iniciativa va permetre que cap membre de la nostra comunitat es perdes l’esperit del Carnestoltes i la creativitat dels nostres alumnes.

Més enllà de ser una simple festa, al nostre institut va prendre una dimensió més profunda amb la presentació de disfresses acompanyades de coreografies amb temàtiques de denúncia social. Els nostres alumnes van abordar qüestions rellevants com el feminisme, la sostenibilitat i la discriminació a través de les seves actuacions, demostrant la seva consciència social i compromís amb els problemes actuals.

Aquest esdeveniment va ser una oportunitat única per destacar i reforçar valors fonamentals com el treball en grup i el respecte mutu. El Carnaval va ser una expressió artística i cultural que va unir la creativitat dels nostres alumnes amb temes rellevants per a la nostra societat actual. Estem orgullosos dels nostres alumnes i del seu compromís amb la creativitat, la consciència social i els valors que ens defineixen com a comunitat educativa.