Carles Higueruelo, més de 20 anys d’experiència al món industrial.

Els darrers dies del trimestre passat, a l’Institut el Til·ler, els alumnes de 1r i 2n de batxillerat tecnològic van tenir l’honor de presenciar una xerrada d’en Carles Higueruelo i fer-li una entrevista. Avui en dia, treballa a l’empresa italiana Bonfiglioli dintre de l’equip directiu.

En Carles va estudiar enginyeria telecomunicativa i enginyeria electrònica, en els més de vint anys d’experiència que té, va passar per diferents empreses com ara fent automatització industrial, programant autòmats, pantalles, variadors… Tot això l’ha portat al lloc on és ara, dintre de l’equip directiu de Bonfiglioli.

Durant l’entrevista que han fet els alumnes reporters del Til·lorienta’t, s’ha tocat temes molt interessants, com ara les energies renovables i la indústria 5.0, una indústria que explicada resumidament, es fixa més en les persones i el seu potencial, és així com pretén transformar el sector industrial en espais intel·ligents anomenats IoT (Internet of Things), més informació aquí.

Al final de l’entrevista en Carles dona un parell de consells pels alumnes que han de triar a què dedicar-se, no t’ho perdis!

Sense cap mena de dubte una experiència interessant i enriquidora per a l’alumnat de 1r i 2n de batxillerat tecnològic. Des del centre estem molt agraïts amb l’empresa i sobretot amb en Carles, des de l’institut donem les gràcies per aquesta experiència!