Alumnes de Primer d’ESO E reflexionen sobre el conflicte de Gaza a través d’una Performance

En una iniciativa emotiva i educativa, els alumnes de Primer d’ESO E de han portat a terme una dinàmica especial per reflexionar sobre l’actual conflicte entre palestins i israelians a la franja de Gaza. Aquesta activitat ha inclòs una performance que representava el conflicte, seguida d’una expressió col·lectiva de desitjos per la pau. A través d’aquesta expressió creativa, han mostrat els diversos aspectes i emocions associats amb la situació, des de la tristesa i la frustració fins a l’esperança i la solidaritat. Aquesta activitat no només ha estat una oportunitat per a que els alumnes expressin la seva creativitat, sinó també un moment educatiu important. Els professorat vol destacar com aquest tipus d’activitats ajuda els estudiants a comprendre millor els esdeveniments mundials i a desenvolupar una major empatia i consciència social.