Acció ambiental a la setmana de la ciència

En el marc de la Setmana de la Ciència, l’Institut el Til·ler ha llançat una iniciativa pionera per fomentar la consciència ambiental entre els seus alumnes. Amb l’activitat ‘Cuida el teu Entorn!’, tots els estudiants de l’etapa d’ESO es van involucrar en una jornada de neteja en els parcs del Falgar, Milpins i Cal Gavatx.

Aquesta activitat no només va oferir una oportunitat pràctica perquè els alumnes i professors col·laborin en la millora de la seva comunitat, sinó que també va servir per ensenyar lliçons importants sobre l’impacte ambiental de les accions humanes. La recollida de residus als parcs no només va netejar aquests espais, sinó que també va promoure una actitud responsable i compromesa amb la conservació del medi ambient.

La jornada va comptar amb la presència de figures destacades com l’alcalde Juan Antonio Corchado Ponce, el regidor d’Educació, José Antonio Aguilera Galera, i la regidora Èlia Montagut Blas, qui van agrair a l’Institut per la seva labor en la cura d’aquests espais verds.

Finalment, després de la recollida, es realitzarà un anàlisi de les dades i escombraries recollides, juntament amb evidències audiovisuals, per elaborar un informe que es presentarà a l’Ajuntament de Les Franqueses. El regidor d’Educació ha destacat la importància d’aquestes jornades per conscienciar sobre la necessitat de cuidar l’entorn.