La diada de Sant Jordi al Til·ler

Benvolgudes famílies,

Enguany vam celebrar la diada de Sant Jordi a l’institut amb el certamen literari com a acte central al pati, coincidint amb el centenari del naixement del poeta Gabriel Ferrater. Vam premiar els escrits dels nostres alumnes, en vam llegir alguns fragments, vam recitar alguns poemes de Ferrater i vam gaudir d’actuacions musicals. Tot plegat, en un dia esplèndid entremig de tants dies de pluja.

PREMIATS:
CATALÀ:
a) 1r ESO: 2 primers premis a la millor narració: Coneixent-me d’Héctor Serra (1r C) i Entrevista frustrada de María González (1r D)
b) 2n ESO: 2 primers premis a la millor carta/correu a propòsit del conflicte d’Ucraïna: Jo a Polònia i tu a Barcelona de l’Adriana Martín (2n A) i Escapada d’Ucraïna de Gerard Toll (2n E).
c) 3r d’ESO: primer premi a la millor narració per Una desaparició fugaç de Mariona Salamero (3r A).
d) 4t d’ESO: 2 primers premis a la millor poesia per La lluna de Yemei Liu (4t E) i un poema visual d’Ivet Manresa.
e) 1r de BATX: primer premi al millor acròstic per La primavera de l’Aina Clariana (1r batx B).
Finalment un premi extraordinari per un alunne de 4t d’ESO E, el Víctor Carreras, per G.

Textos català

CASTELLÀ:
a) 1r ESO: Millors haikus per Ivet Calahorro i María Méndez.
b) 2n, 3r, 4t i BATX: Millors microrelats per Elsa Canal, Marcel Romero, Sol Sánchez, Biel Tornos, Àlex Fernández, Alexia Ma Salas, Victoria Méndez, Albert Garcia, Eloy Rodríguez i Gerard Navarro.

Textos castellà

LLENGÜES ESTRANGERES:
ANGLÈS:
a) 1r ESO: Millors cal·ligrames per Jone Abrisqueta (1r B), Àlex Fernández (1rB) i Iker Martín (1r C).
b) 2n ESO: Millors còmics per Martina Vives (2n D), Porcar, Ruiz, Méndez (2n B) i menció a l’originalitat per Forns, Domínguez, González (2n B).
c) 3r ESO: Millor carta d’amor per Biel Tornos (3r E), Ivet Romero (3r A), Laia Benedicto (3r E) i millor maquetació per Alba Guerrero (3r D).
d) 4t ESO: Millor conte de Sant Jordi per Aura Rodriguez, Ana de Sousa, Paolo Sánchez i Julia Fierro. Menció a la millor trama per Roger Toll, Júlia Raimundi i Noa Companys (4t E).
e) 1r BATX: Millor videoclip (Pride and prejudice) per Nicole Estrada I Sandra Cruz (1r batx B).

ALEMANY:
Millor cal·ligrama per Julia Molinero (3r B) i millors cartes d’amor per Noa Pardillo i Anna Càmara.

FRANCÈS:
a) 1r ESO: Millor cal·ligrama per Carla Pascual (1r A)
b) 2n ESO: Millor cal·ligrama per Roger Bargans i Laura Dominguez
c) 3r ESO: Millor haikú per Estela Alejandro.
d) 4t ESO: Millor haikú per Ana de Sousa.
e) 1r Batx: Millore haikú per Laia Llorente.

PREM SOBRE LA IMATGE PER VEURE EL VÍDEO.