VISITES AL SALÓ DE L’ENSENYAMENT

Benvolgudes famílies,

El passat dijous 16 de març ( 4rt d’ESO) i el divendres 17 (Primer i Segon de Batxillerat) alumnes de l’Institut van visitar el Saló de l’Ensenyament a Barcelona. Va ser una experiència enriquidora on van poder informar-se en els diferents expositors de gran part de l’oferta formativa del curs 23-24. Aquesta activitat complementa tot el programa d’orientació que venim desenvolupant al llarg d’aquest curs a l’institut dintre del Programa Xcelence amb l’assessorament de la Fundació Bertelsmann en col.laboració amb Empieza x educar.. Actualment els alumnes de 4rt estan fent el Projecte de Recerca que culminarà amb una Fira d’Orientació a la tarda del divendres 14 d’abril. Ja us anirem informant properament.
Podeu veure un vídeo sobre aquestes visites.