Els alumnes de 4t d’ESO de l’itinerari científic visiten un any més les instal·lacions de Derypol

Benvolgudes famílies,

Un any més, l’empresa Derypol de les Franqueses del Vallès ha convidat als alumnes de 4t d’ESO de l’itinerari científic a visitar les seves instal·lacions. L’alumnat ha pogut veure de ben a prop quina és la missió de la fàbrica de polímers, des de la planta exterior, passant per les sales de control fins als laboratoris d’I+D on el personal investiga noves aplicacions. Finalment, l’empresa ens ha convidat a un piscolabis final, aprofitant per posar en comú dubtes i qüestions sobre el futur de l’alumnat.

Al llarg del tercer trimestre, l’alumnat participarà al concurs de treballs organitzats per la mateixa empresa; aquest any sota un tema de gran actualitat: “¿Què pot fer la Química per la preservació i recuperació de l’Aigua?.

Donem les gràcies a Derypol per obrir-nos les portes, un any més, a les seves instal·lacions.

Premeu sobre la imatge per veure’n més.