Esquiada 1r ESO 2019

Estimades famílies,

El passat dimarts 12 de febrer vàrem realitzar la sortida a la neu d’educació física amb els alumnes de 1r ESO. El dia radiant i la neu més que suficient van fer que la pràctica de l’esquí fos tot un èxit, tant per als debutants com per a l’alumnat avançat.

Tot i el tall a les carreteres els alumnes van poder gaudir de moltes hores d’esquí i d’un paratge magnífic a unes temperatures primaverals.
No va haver-hi cap incident ni en els viatges ni a les pistes, a part de les contusions típiques quan s’aprèn a esquiar, per tant felicitar als alumnes pel seu bon comportament general.

En resum, els alumnes s’ho van passar d’allò més bé, van aprendre a esquiar o millorar el seu estil, van poder socialitzar amb tots els companys de 1r ESO i van respectar els monitors, els professors, l’entorn i l’autocar.

Un gust haver fet la sortida!

Professorat de l’esquiada