Equips seleccionats per participar en Fonix

Com cada any, el nostre centre participa al concurs d’anglès interescolar de Catalunya The Fonix. Enguany, els equips (formats per l’alumnat amb els millors resultats acadèmics en llengua anglesa de cada nivell d’ESO) han hagut de preparar un mini-projecte en format vídeo sobre l’alimentació saludable i la protecció del medi ambient.

Un cop finalitzat el procés, els equips seleccionats al centre han sigut:

Paula Toro, Zoe Vicente i Laura Zambrano (a nivell de 1r i 2n d’ESO)

Ainoa Aguilera, Gemma Aymerich i Maria del Fum Izquierdo (a nivell de 3r i 4t d’ESO)

Congratulations!

A continuació els vídeos seleccionats es publicaran a YouTube i començarà un període de votació del públic a YouTube (15% de la puntuació) + votació comitè organitzador (85% de la puntuació). Good luck, girls!

Per últim, felicitem tots els equips pel seu esforç!