El Síndic de Greuges respon als alumnes de 3r

Durant les jornades solidàries de 3r dedicades a conscienciar sobre el tràfic de persones (el que es coneix com a esclavitud del segle XXI) els i les alumnes van escriure una carta al síndic de greuges demanant la seva intervenció en aquest assumpte que ens afecta tant de prop, fent especial èmfasi en la retirada d’anuncis de prostitució dels diaris. El síndic de greuges va respondre la carta enviada pel grup format per l’Ainoa Aguilera, la Gemma Aymerich, el Damián Rodríguez i l’Ivan Moraño. Podeu consultar tant la primera carta com la resposta del síndic.
Entre tots podem ajudar a aturar aquest delicte.
Gràcies i felicitats per la vostra feina!

dscn4938