Un any més l’alumnat de 1r d’ESO ha fet la tradicional visita al riu Llobregat. Dimarts 7 de juny va ser l’alumnat de 1r A, B i C i dimecres 8 de juny l’alumnat dels grups D i E.
L’institut forma part del projecte «Apadrinament del riu Llobregat» i, per això, els estudiants van fer-li una visita amb l’objectiu de comprovar la qualitat biològica de l’aigua a partir de l’estudi de macroinvertebrats. A més a més, també van fer un reconeixement de l’entorn: camps, equipaments, infraestructures i la biodiversitat de la zona.
Va ser una sortida molt interessant que ens va permetre conèixer l’entorn natural i gaudir del contacte directe amb la natura, una natura que és també patrimoni nostre i que, mitjançant aquest projecte, la cuidem i protegim.

