Els alumnes de Comunicació Audiovisual van fer pràctiques a la ràdio del centre amb l’acompanyament d’un professional. Per tal de treure el màxim profit de l’experiència, es van organitzar en petits grups i van anar baixant a l’estudi per practicar a partir d’un petit guió.
Durant aquestes sessions, van aprendre a parlar davant d’un micròfon, a escoltar els companys i a entendre millor com funciona el món de la ràdio des de dins. Ja fa dies que treballen en el seu guió i començaran les gravacions a la sessió següent amb en Martí, el professional que els guia en tot aquest procés.
L’experiència va ser molt positiva: els alumnes van gaudir molt escoltant-se els uns als altres i treballant amb la seva veu, i es van apropar d’una manera pràctica i motivadora al llenguatge radiofònic. Ara estan molt engrescats preparant el seu pòdcast, que serà el resultat final de diverses jornades en què han après les bases de la ràdio, les falques i la creació de guions propis.

