Visitat Refugi 307

L’alumnat de 4t d’ESO ha visitat al Refugi 307 acompanyats d’un guia que ens ha explicat i mostrat un dels refugis antiaeris per a la població civil construït durant la Guerra Civil espanyola a la ciutat de Barcelona. El refugi va ser excavat gràcies al treball de molts veïns al barri del Poble Sec. Disposa de tres entrades d’accés i té més de 200 metres de túnels, amb una alçada de 2’10 metres i una amplada que va entre 1’5 i 2 metres. El refugi comptava amb diverses estances: lavabos, font, infermeria, sala dels infants i llar de foc, entre altres. Un aprenentatge pel nostre alumnat de la nostra història recent.