Recollida de material per al poble d’Ucraïna

Des de l’institut ens afegim a una iniciativa de les escoles i instituts del districte per fer una recollida de material per al poble d’UCRAÏNA.

La recollida es farà des de demà 3 de març fins divendres 4 de març a les 15h a la consergeria de l’institut. Des d’aquí es portarà a l’escola SPLAI i a través d’unes famílies es traslladarà al Consulat Ucranià c/ Numància 185, baixos pel seu trasllat a Ucrania.

 

Projecte APILO XII

El passat divendres 25 de febrer, els alumnes de 1r d’ESO, vam fer un taller del projecte APILO, on vam aprendre a obtenir energia a partir d’una pila feta amb llimones i també vam poder veure com afecta la contaminació al creixement de les llenties.

Carnestoltes 2022

Al llarg de la setmana passada, vam celebrar el nostre Carnestoltes particular amb les Ordres del Rei Carnestoltes, que va indicar als alumnes com havien d’anar vestits durant aquests dies.
Per finalitzar aquesta festivitat, el divendres la temàtica va ser lliure i part de l’alumnat i professorat va aprofitar per vindre amb la seva disfressa i lluir-la a les últimes hores d’aquesta jornada.
Paral·lelament al SESE també es va dur a terme la competició esportiva de Carnestoltes.

Llegir més»

Cartells de Carnestoltes 2022

L’alumnat de visual i plàstica de 4t d’ESO Rodoreda i Gaudí han treballat durant aquesta setmana el llenguatge publicitari i han creat els cartells anunciant que el Carnestoltes ja ha arribat al nostre institut.
L’alegria, les màscares, el color i les ganes de festa són elements comuns a tots ells.
Bon Carnestoltes a tothom!

Joves Adolescents Sexualment Preparats (JASP)

Durant cinc setmanes, l’alumnat de 3r ESO ha participat en el Projecte Joves Adolescents Sexualment Preparats (JASP). Aquest programa està organitzat per Serveis Socials i les unitats d’atenció a la salut sexual i reproductiva (ASSIR) vinculades a l’atenció primària.
Els tallers han permès a l’alumnat reflexionar sobre la prevenció, les conductes sexuals de risc i la promoció d’unes relacions afectives i sexuals més igualitàries i constructives des de l’educació emocional.