Vies de comunicació

Amb l’objectiu de mantenir-vos informats sobre els aspectes més rellevants de la vida escolar dels vostres fills i filles, us volem recordar alguns procediments importants a seguir al nostre centre.

1. Comunicació setmanal d’incidències i faltes d’assistència

Cada divendres, us enviarem un correu electrònic amb un resum de les incidències i faltes d’assistència registrades durant la setmana. Aquesta comunicació és fonamental per estar al corrent del progrés i la presència dels vostres fills a l’escola.

2. Notes de l’avaluació

Les notes de l’avaluació seran enviades també a través del correu electrònic.

3. Comunicació de Faltes d’Assistència

Si el vostre fill o filla no assisteix a l’escola a primera hora, rebrà un SMS al número de telèfon que tenim registrat a la matrícula. Si teniu una justificació per a l’absència, us preguem que la proporcioneu mitjançant una nota a l’agenda, una trucada telefònica al centre o un correu electrònic al tutor o tutora corresponent.

4. Contacte amb els Tutors i Tutores

En cas que no hàgiu rebut cap comunicació o tingueu preguntes o preocupacions, podeu posar-vos en contacte amb els tutors o tutores dels vostres fills. Trobareu les seves adreces de correu electrònic a la nostra pàgina web. Enllaç

Agraïm la vostra col·laboració.