CURS 2024 -2025
ENLLAÇ |
ESOOferta places preinscripcióBarem provisional primera peticióBATXILLERATOferta places preinscripció |
ENLLAÇ |
ESOOferta places preinscripcióBarem provisional primera peticióBATXILLERATOferta places preinscripció |
Què et semblaria veure la ciutat des d’un altre punt de vista? I si el punt de vista sigués el mateix que tenien els íbers?
Els alumnes de 2n de batxillerat professionalitzador (humanístic i social) hem pujat al Puig Castellar i, després d’una bona pujada, hem gaudit de la vista i de les restes del poblat ibèric que s’hi conserva.
Aquest dimarts tot l’alumnat de 1r d’ ESO hem fet una sortida de cohesió amb l’objectiu de conèixer el barri i el Parc Central. Hem dut a terme diverses activitats transversals de castellà, visual i plàstica, educació física i STEAM. També ens ha servit per jugar i conèixer-nos millor. Una sortida inicial on tant l’alumnat i professorat hem gaudit molt.
Els alumnes de 3r d’ESO de l’optativa de Robòtica han fet el taller Descobrim l’electrònica amb Makey Makey a l’Ateneu de Fabricació de Nou Barris. A més de visitar el taller de l’Ateneu descobrint diversos materials y propietats amb els es que pot fabricar diversos objectes, han fet una sessió d’aprenentatge i experimentació lúdica amb les plaques makey makey, convertint-les en divertits teclats per jugar a videojocs!
Divendres passat, amb l’alumnat de 3r vam fer una sortida lúdica i esportiva d’inici de curs. Després de passejar per Collserola i per l’entorn del Castell de Torre Baró, vam fer un torneig de Bubble football (fins i tot alguns professors hi van jugar!). Es tracta d’una experiència molt entretinguda, on l’objectiu no només era marcar gols a l’equip contrari, sinó que divertir-se xocant contra els companys i girant dins de la bombolla. Va ser una jornada fantàstica!
Els alumnes del batxillerat professionalitzador que fan l´assignatura d´introducció a la història de l´art han après diverses tècniques pictòriques de manera pràctica. Després de moldre ells mateixos els pigments han utiltizat diversos aglutinants per fer tremp, aquarel·la, pintura a l´oli i un intent de pintura al fresc. A banda de didàctica ha resultat ser una activitat molt creativa.
Aquesta setmana a Biologia de 2n de Batxillerat hem fet una pràctica d’identificació de biomolècules per repassar els glúcids i els lípids que hem treballat a classe. Les proves de solubilitat, el Lugol i el reactiu de Fehling (reactius que canvien de color), ens han permès identificar unes mostres problema de diferents monosacàrids, disacàrids, etc. Quan aprens per experimentació i aplicant la teoria d’una manera pràctica, l’aprenentatge és més significatiu!