LA MARATÒ PER LA COVID 19’ Projecte 2n d’ESO

‘LA MARATÒ PER LA COVID 19’ Projecte realitzat per l’alumnat de 2n d’ESO de l’Institut Barcelona-Congrés.

Per quart any consecutiu els alumnes de 2n d’ESO hem dut a terme un projecte per col·laborar de manera activa amb la Marató de TV3, una edició especial per sensibilitzar i divulgar sobre tots els aspectes de la crisi pel coronavirus. Durant tres dies, hem elaborat mapes conceptuals i pòsters científics, hem après què és i com funciona un virus i quines han estat les pandèmies al llarg de la història. També hem conegut quins són els efectes de la pandèmia sobre la societat i el planeta, hem jugat al escape room matemàtic del Coronavirus i en un any més aviat complicat, hem volgut omplir l’Institut de somriures i d’optimisme. Ens ajudeu?