TOMB PEL BARRI. Activitat compartida amb la Gent Gran del Centre Cívic i l’alumnat de 3r ESO de l’Institut Baldiri Guilera.

Aquesta setmana hem rebut la visita de la Gent Gran del Centre Cívic Palmira Domènech en el marc del procés de col·laboració amb el projecte Tomb pel barri.

Els alumnes i les alumnes de 3r ESO van dinamitzar la visita ells mateixos, explicant i contextualitzant el projecte Dona i Natura que s’ha realitzat recentment a l’Institut Baldiri Guilera.

En primer terme, van explicar tot el procés de concepció, disseny i producció de la pintura mural Dona i Natura, seguit d’una activitat creativa a l’aula de Dibuix. D’aquesta manera, han pogut interactuar i compartir experiències – i anècdotes personals- al voltant de la Natura, les Arts Plàstiques i el Disseny.

En segon terme, els alumnes i les alumnes van acompanyar a la gent gran al llarg d’un recorregut pels espais verds del Baldiri: l’Hort i l’Ecosistema. Una vegada allà,  els professors responsables van ensenyar i explicar ambdós projectes.

Per últim, l’alumnat de 3r ESO va ensenyar in situ la pintura mural Dona i Natura.

Ha sigut una activitat molt enriquidora i profitosa, on s’ha pogut observar la tendresa i enriquiment mutu que suposen les interaccions entre diverses generacions.