Diada de Sant Jordi

El passat dimarts 23 d’abril, amb motiu de la celebració de la Diada de Sant Jordi, l’institut Baldiri Guilera va organitzar l’entrega de premis del certamen literari i diferents actes i activitats planificades per diferents departaments.

La jornada va començar amb l’entrega de premis del certamen literari en les diferents categories de català i castellà. També es va entregar els premis de VIP i un reconeixement als alumnes amb millors resultats en les Proves Cangur, així com a l’alumne de 4rt C, Adrián Belinchón, guanyador del segon premi de poesia en el concurs literari Tintablava.

Posteriorment, els alumnes de 3r i 4t d’ESO de la optativa de teatre i cant coral ens van mostrar una part de l’obra que estan preparant. A més, els alumnes de 1r de batxillerat d’arts escèniques ens van mostrar el seu talent musical.

Quan va acabar, els alumnes i professors del centre vam passar-ho molt bé amb una festa on hi havia tallers com ara el de papiroflèxia, de punts de llibre, d’escriptura grecollatina, de cub de rubik i activitats com el torneig d’escacs o el de futbol entre alumnes i entre professors i alumnes de 1r de batxillerat i tennis taula.

Andrea Ruiz, 4rt C