Celebració de la Castanyada

El dilluns 31 d’octubre vam celebrar la Castanyada a l’institut amb diverses activitats que van comptar amb la participació de tota la comunitat del Baldiri.

L’alumnat de Batxillerat va organitzar dues activitats adreçades a l’alumnat d’ESO: el Túnel del Terror i la Processó i l’Àpat dels Morts, a càrrec del Batxillerat d’arts escèniques.

A la biblioteca també es va realitzar un taller de creació de punts de llibre monstruosos, i durant la setmana prèvia, l’alumnat va estar preparant decoracions per a l’espai, on podien portar-se en préstec una selecció de llibres terrorífics. També es va fer una Lectura de contes i llegendes, organitzada per l’alumnat de 2n de Batxillerat.

A més, al pati es va dur a terme un taller de maquillatge, torneig de futbol sala i tenis de taula, i Zumba.

Ens ho vam passar de por!