50 anys baldiritzant El Prat!

Hi havia una vegada un institut que va néixer fa 50 anys enmig dels camps del Prat. Li van donar el nom de Baldiri Guilera, en honor d’un il·lustre pratenc i va acollir milers de pratencs que, al llarg d’aquests anys, s’hi van formar acadèmicament i en valors i van trobar la seva vocació. Hi van passar molts, molts professors i professores que van deixar emprempta, però…. els va deixar emprempta a ells, el Baldiri? El passat dia 10 de maig vàrem poder comprovar-ho.

El Baldiri es va guarnir per rebre aquells antics professors que han format part de la nostra història. Nervis, emocions contingudes fins que van començar a arribar. I en van venir molts i ens vàrem retrobar amb aquella alegria que dona la complicitat dels records. I aquells professors i professores que ens vàrem formar al Baldiri vàrem tornar a sentir-nos alumnes, alumnes privilegiats per haver gaudit dels seus coneixements, del seu entusiasme i de la seva humanitat.

En va ser testimoni la comunitat educativa del centre: professors, alumnes -antics i actuals- , el personal d’administració, l’AMPA i també l’Ajuntament, representat per l’alcalde Lluís Tejedor, que ens va fer entrega d’un guardó de reconeixement per aquests 50 anys de vida.

I al final, orgull. Orgull i sentit de la responsabilitat de seguir tirant endavant amb la tasca que hem heretat dels que han format part del Baldiri: seguir oferint il·lusió, futur, motivació, compromís. En definitiva, seguir baldiritzant El Prat.