13è Fòrum Ciutat del Prat

El passat dijous 17 de març del 2016, de 16 a 19h va tenir lloc lloc al Centre cívic Sant Jordi-Ribera Baixa, la sessió pública de la 13a edició del Fòrum dels treballs de recerca de la Ciutat del Prat.

Dues alumnes del nostre institut: Cristina Aransay Urrios amb el treball Anàlisi comparatiu entre la càmera fotogràfica i l’ull humà” tutoritzat per la professora Mariola Grande amb la col·laboració de l’Emilio Llorente i l’alumna Yiying Yan Zhou amb el treball “Introducció a “L’etologia de les formigues Messor Barbarus” tutoritzat pel professor Fèlix Pérez van exposar els seus treballs respectius en l’àmbit científic i tecnològic.

L’acte va comptar també amb una actuació de l’alumnat del Batxillerat escènic del nostre l’institut Baldiri Guilera i una taula rodona amb ex-alumens dels instituts del Prat.