Visita al Parc Científic de la Universitat de Barcelona

El passat 15 de novembre, els alumnes de biologia de 4t d’ESO van fer una visita al Parc Científic de Barcelona on van poder realitzar el taller “Analitza el teu ADN i investiga l’autor d’un crim!” , inclòs dins la 18a edició del programa “Fes recerca!”.

L’alumnat, dirigit per un grup de joves investigadors, va poder utilitzar tècniques i eines habituals en un laboratori de criminologia a la vegada que hi va posar en pràctica conceptes clau del seu currículum educatiu sota el fil conductor del mètode científic.

La sortida, que va concloure amb una visita al petit museu de la facultat de biologia de la UB, va possibilitar el foment de les vocacions científiques en el nostre alumnat així com el coneixement de noves branques de la ciència com a perspectives del seu futur.

Des del departament de biologia esperem tornar-hi en properes edicions!