Un passeig per l’Edat Mitjana!

Arran la situació actual, per tal de promoure els viatges de forma segura durant la pandèmia i per avaluar la  competència digital, el nostre professor Nacho Celda ens va proposar fer-nos passar per “influencers” i visitar els llocs mes icònics de l’Edat Mitjana.

Gràcies a la tècnica “chroma”, vam poder viatjar sense moure’ns de la classe. No parlem pas de teletransportar-nos, sino del que es tractava era de fer el comentari d’una obra d’art!

Durant les primeres sessions, vam utilitzar els Chromebooks del centre per cercar informació sobre un tipus d’obra (arquitectura, pintura i escultura) d’alguna de les tres civilitzacions que hem estudiat a la classe de Socials: Bizanci, l’Islam o els Regnes Germànics.

Temps després, vam preparar un guió, el qual vam utilitzar per gravar-nos utilitzant els iPads i explicant l’obra d’art que havíem escollit. El soroll era molt delicat, llavors, havíem de mantenir l’aula en silenci i només es podia escoltar a la persona que li tocava gravar.

Finalment, vam veure els vídeos a classe i els vam votar amb un formulari de Google i un sistema que depenia dels “likes” per poder obtenir una nota determinada. A dues setmanes d’acabar el curs, ja han sortit els resultats de les votacions i alguns dels nostres companys/es han tret un 100% dels vots, és a dir, els hem posat un excel·lent! A continuació, trobareu alguns exemples.

Realment, ens ho hem passat molt bé!

Per Karen Mbele
(2n B)