Un grup de Tecnologia de 4t ESO guanya el 2n premi a la fase catalana dels Teleco Games

Els alumnes de 4t d’ESO Lina Zaida, María García, Marc del Estal i Aimar Senciales han participat en les II Olimpíades Teleco (Teleco Games) en la categoria d’ESO amb el projecte Un Baldiri Saludable (detector de CO2 a les aules i índex UV al pati) i han guanyat el 2n premi a la Fase Catalana. Al llarg del curs, en la matèria de Tecnologia han desenvolupat un prototip relacionat amb les telecomunicacions i l’ODS3: Salut i benestar. Per poder fer el seu repte van rebre, el mes de febrer, una formació a la UPC de Castelldefels sobre Arduino i més concretament sobre l’enviament de dades de sensors al núvol amb la placa ESP32.

El dissabte 27 d’abril van presentar el seu projecte a l’EETAC-UPC davant d‘un tribunal d’experts i de la resta de grups.

Felicitem els nostres alumnes per la seva gran feina i agraïm a tots els familiars l’acompanyament en la presentació.