Setmana de la Ciència al Baldiri Guilera 2020

Aquest any, des del Baldiri, i dins el context d’excepcionalitat actual, hem volgut viure la nostra Setmana de la Ciència a través d’un ventall d’activitats virtuals proposades des de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI).

La proposta, desenvolupada a l’itinerari científic de 4t D i orientada per investigadors i investigadores de diferents centres de recerca, ha volgut fomentar, mitjançant un seguit de reptes científics, la descoberta de diferents branques de la ciència com ara la intel·ligència artificial, l’epidemiologia, la genètica i la química ambiental. Finalment, l’alumnat va poder establir, a mode de cloenda, una connexió en línia amb els científics i científiques tot plantejant les seves inquietuds suscitades al voltant de la ciència.
Des del departament de biologia i geologia del centre volem felicitar, especialment, aquell alumnat els treballs dels quals foren publicats per l’FCRI durant la jornada celebrada a nivell de Catalunya.
Fins la propera edició!