Preinscripció ESO curs 21-22

CALENDARI DE PREINSCRIPCIONS CURS 2021-22

Preinscripció d’ESO curs 2021-22 del 17 al 24 de març

Descarregar document PDF PREINSCRIPCIÓ 21-22

Les sol·licituds s’han de realitzar de forma telemàtica (del 17 al 24 de març). Es pot realitzar a través d’un ordinador, una tauleta tàctil o un telèfon mòbil. Una vegada completada la sol·licitud obtindreu un resguard que s’ha d’enviar per correu electrònic, juntament amb la documentació necessària escanejada o fotografiada, a la següent adreça electrònica:

ies-baldiri@xtec.cat

A la sol·licitud amb suport informàtic us demanarà el codi de l’Institut Baldiri (08023131) i trobareu també un espai que cal omplir amb l’identificador de l’alumne o alumna. És una dada obligatòria que han de facilitar les escoles de primària on estan escolaritzats, però també es pot consultar l’identificador de l’alumne a través del web de la Generalitat si disposeu de l’idCAT mòbil.
Les famílies que tingueu dubtes o dificultat per fer el tràmit de la preinscripció telemàtica podeu trucar al telèfon 933791895, de dilluns a divendres, de 8 a 14.30h o dilluns, de 16 a 18 h. També podeu enviar un correu electrònic a l’adreça electrònica del centre (ies-baldiri@xtec.cat).

Per a més informació sobre la preinscripció, consulteu la web del Departament d’Educació Preinscripció 2021-22 o la pàgina web de l’Ajuntament del Prat de Llobregat El Prat / Preinscripció.

Oferta inicial de places
Calendari de preinscripció
Enllaç a la sol·licitud
Criteris de baremació