Preinscripció ESO Curs 2024-25

Llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició amb la puntuació provisional

Podeu consultar la llista fent clic aquí: INFORME_BAREM_PROVISIONAL_BAREM

Oferta de places  ESO curs 2024-25

Podeu descarregar el document fent clic aquí: INFORME OFERTA INICIAL DE PLACES CURS 24-25

Preinscripció ESO Curs 2024-25

ENLLAÇ A DOCUMENT PDF: PREINSCRIPCIÓ ESO 24-25

Les sol·licituds s’han d’emplenar i presentar en línia (del 8 al 20 de març). Es pot fer a través d’un ordinador, una tauleta tàctil o un telèfon mòbil amb connexió a internet.

Necessiteu una eina d’identificació digital, com pot ser idCAT Mòbil, certificat digital del DNIe o Cl@ve.

L’aplicatiu us demanarà el codi de l’Institut Baldiri Guilera (08023131) i l’identificador RALC de l’alumne o alumna. És una dada obligatòria que han de facilitar les escoles de primària on estan escolaritzats, però també es pot consultar l’identificador de l’alumne/a a través del web de la Generalitat de Catalunya, si disposeu de l’idCAT Mòbil (veieu l’enllaç al final d’aquesta explicació).

Hi ha documentació que no cal que presenteu, perquè si en doneu el consentiment, es fan consultes interadministratives. Però si n’heu de presentar, l’heu d’adjuntar a la sol·licitud digitalitzada (mitjançant un escàner o una fotografia).

Una vegada completada la sol·licitud obtindreu un resguard, que és el document que acredita que la sol·licitud s’ha efectuat correctament. La sol·licitud es registra automàticament en el centre que s’ha demanat en primera opció, no és necessari enviar-la per correu electrònic.

Les famílies que tingueu dubtes o dificultat per fer el tràmit de la preinscripció en línia podeu trucar al telèfon 933791895, de dilluns a divendres, de 8 a 14.30 h o dilluns, de 16 a 18 h. També podeu enviar un correu electrònic a l’adreça electrònica del centre (ies-baldiri@xtec.cat).

Per a més informació sobre la preinscripció, consulteu la pàgina web del Departament d’Educació Preinscripció 2024-25 o la pàgina web de l’Ajuntament del Prat de Llobregat El Prat / Preinscripció.

Oferta de places

Calendari de preinscripció

Com emplenar la sol·licitud?

Enllaç a la sol·licitud

Criteris d’assignació de plaça

Documentació acreditativa

Tutorial per consultar l’identificador de l’alumne

Enllaç a la consulta l’identificador de l’alumne

Com obtenir l’idCAT Mòbil?