Informació preinscripcions 2020

Atenció telefònica:

28 i 29 de maig i 2 de juny, en horari de 9 a 13 h. Tel. 93 379 18 95

Atenció presencial:

3 de juny, en horari de 9 a 13 h.

PREINSCRIPCIÓ DE FORMACIÓ PROFESSIONAL GRAU MITJÀ

Del 2 al 8 de juny

PREINSCRIPCIÓ DE FORMACIÓ PROFESSIONAL GRAU SUPERIOR

Del 10 al 17 de juny

Preinscripció d’ESO curs 2020-21 del 13 al 22 de maig

Descarregar document en pdf

Enguany, les sol·licituds s’han de realitzar de forma telemàtica (del 13 al 22 de maig). És pot realitzar a través d’un ordinador, una tauleta tàctil o un telèfon mòbil. Una vegada completada la sol·licitud obtindreu un resguard que s’ha d’enviar per correu electrònic, juntament amb la documentació necessària escanejada o fotografiada.

S’ha d’enviar a la següent adreça electrònica:
ies-baldiri@xtec.cat

A la sol·licitud amb suport informàtic us demanarà el codi de l’Institut Baldiri (08023131) i trobareu també un espai que cal omplir amb l’identificador de l’alumne o alumna. És una dada obligatòria que han de facilitar les escoles de primària on estan escolaritzats, però també es pot consultar l’identificador de l’alumne a través del web de la Generalitat si disposeu de l’idCAT mòbil.

Les famílies que tingueu dificultat per fer el tràmit de la preinscripció telemàtica o no tingueu els mitjans necessaris tindreu la possibilitat de fer la preinscripció de forma presencial a l’Institut Baldiri Guilera (del 19 al 22 de maig) concertant cita prèvia a una eina corporativa que trobareu a la web del centre, trucant al telèfon 933791895 de 9 a 14h o enviant un correu electrònic a l’adreça electrònica del centre.

El centre estarà obert per a les persones amb cita prèvia:
Dimarts 19/05, dijous 21/05 i divendres 22/05 de 9:00 a 13:00
Dimecres 20/05 de 9:00 a 13:00 i de 16:00 a 18:00

Important:
-Al centre ha de venir una sola persona a fer les gestions.
-Cal portar la documentació per a poder-la fotocopiar i, si pot ser, la sol·licitud emplenada des de casa. Si no és així convé portar el seu propi bolígraf.
-Cal portar mascareta i guants.
-No han d’acudir al centre les persones de grups d’especial vulnerabilitat o en període de confinament, o que presentin símptomes; en aquest cas, poden autoritzar per escrit a una altra persona a portar la sol·licitud i la documentació.

Per a més informació sobre la preinscripció, consultar la web Estudiar a Catalunya

Enllaç a oferta inicial de places
Calendari de preinscripció
Enllaç a la sol·licitud