Dos alumnes del Baldiri entre els guanyadors dels Jocs Escolars d’Escacs del Prat

Javier Aguilera i Íker Carmana, alumnes de 2n d’ESO del Institut Baldiri Guilera, van ser els dos primers classificats en els Jocs Escolars d’Escacs del Prat que van tenir lloc el passat 18 de maig al CEM Estruch. Amb 5 i 4,5 punts respectivament, van encapçalar el grup A. El campió va guanyar les cinc partides disputades i el sots-campió només va deixar escapar unes taules en una de les cinc partides. La televisió local se’n va fer ressò de l’esdeveniment.

L’institut Baldiri Guilera fa anys que va integrar els escacs al currículum d’ESO en forma de projecte de 1r d’ESO  i com a matèria optativa i la gram majoria d’alumnes actuals i molts profes s’hi han iniciat en l’anomenat rei dels jocs. Fa anys també que que organitza tornejos i campionats amb una àmplia i diversa participació.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *