“Cultura Popular i nova tradició” al Baldiri

“Cultura Popular i nova tradició” al Baldiri Jornades Culturals 2018, del 23 al 27 d’Abril

Les nostres jornades culturals d’enguany combinen tradició i innovació. Entre les diferents activitats programades hi ha visites a La Nau de Cultura Popular que és la seu de la Federació d’Entitats de Cultura Popular i Tradicional Catalana “El Nus” del Prat de Llobregat.
El contrapunt més innovador el posarà la conferència-performance a càrrec de Marcel·lí Antúnez, reconegut internacionalment com una de les figures més rellevants de l’art electrònic i l’experimentació escènica. La seva obra inclou performances mecatròniques en ocasions amb robots, instal·lacions interactives, cinema, còmic… i col·laboracions amb col·lectius, entre els quals destaquen la Fura dels Baus del qual va ser fundador i líder en els anys vuitanta.

Programa de les jornades:
Dilluns 23 d’abril:
Celebració diada de Sant Jordi. Lliurament de premis del certamen literari de Sant Jordi. Activitats culturals i Esportives
Dimecres 25 d’abril
9:15 i 11:15 h Visita a la seu de la Federació d’Entitats de Cultura Popular i Tradicional Catalana del Prat: El nus (alumnat 1 ESO). També divendres 27
12:10 h Gimcana folklòrica (alumnat de 4t ESO)
Dijous 26 d’abril
11:30 h Xerrada- exhibició : Colla Dansaire del Prat Picacrestes (alumnat 2 ESO)
Divendres 27 d’abril
8h Taller de teatre social. Companyia de teatre La Xixa
Alumnat de 1r i 2n de Batxillerat d’Arts escèniques
12 h “Nova tradició, folklore i Interacció social”