Acte de cloenda Mart XXI

El passat dijous 5 de març, els alumnes i les alumnes participants al projecte Mart XXI, juntament amb les seves famílies i professorat, vam poder gaudir d’un acte de cloenda a l’Escola Superior d’Agricultura de la Universitat Politècnica de Catalunya.
L’esdeveniment, dirigit per l’equip coordinador del projecte i on van intervenir els regidors i regidores d’educació i cultura dels municipis participants així com alguns dels nostres alumnes, va posar de manifest, de nou, l’èxit educatiu quant a la connexió entre la universitat i el territori.
Des de l’Institut Baldiri Guilera volem agrair a la UPC i a l’ajuntament del Prat la possibilitat que se’ns dona de participar en aquest projecte tan motivador i gratificant per al nostre alumnat.