Acte de cloenda del Projecte Mart XXI – UPC

El passat 26 de febrer vam assistir a l’acte de cloenda del projecte Mart XXI al campus Baix Llobregat de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). El projecte, en el qual hi han participat 10 alumnes de 4t amb els millors expedients, motivacions i interessos científics, va concloure en un acte on famílies, participants i docents vam valorar l’oportunitat de gaudir d’aquest magnífic programa que connecta els instituts amb la universitat i el territori.
En aquest sentit, des de l’institut Baldiri Guilera volem mostrar el nostre agraïment a la UPC i a la regidoria d’educació de l’Ajuntament del Prat per possibilitar, per sisè any consecutiu, la participació del nostre centre i estimular les vocacions científiques en l’alumnat de manera activa.
Us deixem un recull de fotografies de l’acte i de la tripulació d’aquest 2019. Esperem tornar-hi en properes edicions!