Dissabte, 12 d’octubre de 2019, es van lliurar els Premis Floquet de Neu del Zoo de Barcelona als millors Treballs de Recerca de batxillerat que tenen com a objectiu promoure la investigació i la conservació de la fauna entre els més joves.

La nostra alumna de Batxillerat del curs 2018-2019, Iris Jiménez Martín, dirigida pel seu tutor, Fèlix Pérez, ha quedat finalista amb el seu treball de recerca “ Relacions intraespecífiques durant el període de zel entre ximpanzés” entre 102 alumnes.

Els treballs s’han distribuït 50% realitzats sobre primats, un 40% altres mamífers i el 10% restant distribuït en aus, rèptils i amfibis D’entre tots ells, 17 han estat els que han optat al Premi Floquet de Neu.

L’acte celebrat a la carpa de davant de la Dama del Paraigua, Zoo de Barcelona ha comptat amb la presència, la tercera tinenta d’Alcaldia de Barcelona, Laia Bonet, Antoni Alarcón, director del Zoo de Barcelona, i Sergi Garcia, de l’entitat mediambiental Galanthus Natura, a més dels participants famílies, tutors i tutores i personal del Zoo.