Exposició de pòsters dels treballs de recerca

Els tres magnífics grups de segon de Batxillerat del nostre institut han culminat el seu Treball de Recerca amb una exposició de pòsters de cada TR on també els alumnes de 1r de Batxillerat poden fer un tast sobre el procés de recerca que comprèn una investigació.

El pòster és un resum visual on apareixen tots els elements bàsics de cada un dels treballs realitzats pels alumnes: objectiu de recerca, metodologia, resultats i conclusió. Mitjançant el seu esforç i gràcies a l’assessorament de la Fundació Solidaritat de la Universitat de Barcelona, els alumnes de 2n de Batxillerat han pogut sintetizar i plasmar tota la informació en un full que conté tots els elements del TR, afavorint a difondre la informació d’una manera concisa i alhora ajudant-los en la seva presentació oral.