Enjoying English through drama

“The stage is not merely the meeting place of all the arts, but it is also the return of art to life”. Oscar Wilde.

 COM AVALUEM?

Segons competències bàsiques. La ponderació podrà variar cada trimestre segons el contingut treballat.

 

COMPETÈNCIES BÀSIQUES PONDERACIÓ
Competència comunicativa:  saber argumentar, expressar-se, utilitzar vocabulari específic així com comprendre conceptes i elaborar reflexions. 20 %
Competència digital i artística:  emprar i actualitzar els aspectes bàsics de les eines tecnològiques, el tractament de la informació i les possibilitats comunicatives i creatives de les xarxes virtuals.  Fer servir les eines d’atrezzo correctament: digitals, materials, etc.  Saber muntar escenografies, reconèixer els materials necessaris i contextualitzats. 20 %
Competència matemàtica:  interpretació i càlcul  matemàtic sobre representacions gràfiques, mapes,  comparar percentatges, saber situar el temps històric i geogràfic.  0 %
Competència per aprendre a aprendre:  analitzar, relacionar, memoritzar i sintetitzar els coneixements treballats. Adquisició d’estratègies per  aprendre coneixements ( autoavaluació, treball col·laboratiu, rols de responsabilitat) 20 %
Autonomia i iniciativa personal:  participació a classe, interacció amb els companys i professores, sentit crític, puntualitat i correcta actitud. Mostrar interès pel projecte i  fer els deures. 20 %
Coneixement i interacció amb el món físic:  es garanteix a través de l’observació i anàlisi de mapes. Reconeixement de l’espai físic on es desenvolupa l’activitat humana. 10 %
Competència social i ciutadana:  es garanteix a partir dels valors, respecte per la tasca realitzada per l’assoliment del producte final del projecte en equip de treball. 10 %

 

CURRICULUM PER TREBALLAR DE LA MATÈRIA DE CULTURA I VALORS

Competència 1. Actuar amb autonomia en la presa de decisions i ser responsable dels propis actes. Es treballarà a partir de totes les decisions preses per l’elaboració de l’adaptació de l’obra i la materialització en una obra de teatre real.

Competència 3. El bon argument, l’origen i la construcció dels perjudicis en el nostre context.

Competència 4. Criteris morals com la justícia, imparcialitat, imaginació i creativitat aplicades a les decisions ètiques, la millora i la innovació com a estímul col·lectiu.

Competència 5. A partir de les classes de teatralització treballarem: la dignitat humana i el respecte, la igualtat, la pluralitat, la diversitat, la convivència, àmbits d’actuació de poder i violència.

Competència 6. Diàleg, resolució de conflicte, negociació, assertivitat.

Competència 10. Normes i criteris del treball en grup. Anàlisi de la pel·lícula tracta temes com: presa de decisions, conceptes de llibertat i els seus límits, les lleis i les seves implicacions ètiques i socials drets i deures en l’àmbit familiar i social.

Back