Certificats

Descarregueu la sol·licitud de certificat, faciliteu les dades que es demanen per tal de poder iniciar els tràmits del vostre certificat i envieu-la mitjançant correu electrònic a l’adreça  a8024765@xtec.cat

També podeu realitzar la sol·licitud mitjançant aquest formulari online

Quan disposem del certificat signat ens posarem en contacte amb vosaltres per tal d’informar-vos de la documentació que heu d’aportar. El termini de lliurament d’un certificat és de 7 dies.

D’acord amb la normativa d’aplicació, els centres públics d’Educació Secundària de Catalunya expediran els certificats d’equivalència del nivell de Català a l’alumnat que així ho sol·liciti i acompleixi les condicions establertes per la normativa d’aplicació.

Per tal de sol·licitar l’expedició del corresponent certificat, l’alumnat haurà d’adreçar-se al centre en horari de secretaria, i presentar la sol·licitud i la documentació que justifiqui el compliment de les condicions establertes legalment per tal de gaudir de la seva expedició.

També podeu realitzar la sol·licitud mitjançant aquest formulari online

Normativa

S’estableixen a lOrdre VCP/491/2009, de 12 de novembre, per la qual es refonen i s’actualitzen els títols, diplomes i certificats equivalents als certificats de coneixements de català de la Secretaria de Política Lingüística, modificada per lOrdre VCP/233/2010, de 12 d’abril.

Titulacions equivalent sals certificats de coneixements de català de la Direcció General de Política Lingüística
Accés a la llista de titulacions equivalents

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *