Títols (expedició i duplicats)

Expedició de títols

• La finalització dels estudis reglats en qualsevol centre dóna dret a l’expedició del títol oficial corresponent.
  • L’expedició dels títols de l’ensenyament obligatori (ESO) es fa d’ofici per part del centre, i no comporta el pagament de cap tipus de taxa per part de l’alumnat. L’alumne no ha de fer cap tràmit per a la seva tramitació, és el centre qui fa tota la tramitació i li lliura el Resguard de sol·licitud de títol acadèmic i professional i liquidació de taxa, i comunica a l’alumnat l’arribada del mateix al centre i les condicions per a efectuar el seu lliurament mitjançant una comunicació per correu.
  • L’expedició dels títols post-obligatoris (Batxillerat i Cicles formatius) estan subjectes al pagament de la taxa corresponent. Al finalitzar els estudis, sempre que els hagi superat, se li lliurarà a l’alumne junt amb la documentació acadèmica corresponent, el Resguard de sol·licitud de títol acadèmic i professional i liquidació de taxa que, una vegada abonada dintre del termini establert al document, haurà de retornar al centre per poder tramitar el títol.
  • El Resguard de sol·licitud de títol acadèmic i professional i liquidació de taxa no s’ha de fotocopiar ni manipular o esmenar manualment ja que són impresos individualitzats pel número de referència i tenen els mateixos efectes legals que el títol acadèmic.

Expedició de duplicats de títols no universitaris.

Quan un alumne ha perdut o ha malmès un títol oficial pot demanar l’expedició d’un duplicat adreçant una sol·licitud a la Direcció del centre i sol·licitar el títol corresponent i fer el pagament de la taxa corresponent:

• Corresponents a la Llei General d’Educació de 1970 i a sistemes educatius anteriors (estudis FP extingits)
    1. Realitzar el pagament de la taxa 059 per Internet al Ministerio de Hacienda y Administraciones Públicas.
    2. Fotocòpia del DNI
    3. Declaració jurada complimentada i signada
    4. Adreçar-se a la Secretaria per lliurar limprès de sol·licitud, correctament omplert i signat junt al resguard del pagament fet, la fotocòpia del DNI i la declaració jurada.7
  • Corresponents a ensenyaments post-obligatoris (LOGSE-LOE-LOEM)
    1. Adreçar-se a Secretaria per lliurar l’imprès de sol·licitud.
    2. En cas de família nombrosa o monoparental, portar original del títol (carnet) i una fotocòpia, a la secretaria del centre on els lliurarà l’imprès per fer el pagament al banc.
    3. Fotocòpia del DNI
    4. Declaració jurada complimentada i signada

rresponents a ensenyaments post obligatoris LOGSE/LOE