INTERCANVIS/ERASMUS+ 22-23

Aquest curs 2022-2023 l’institut Arraona realitzarà diferents Intercanvis amb alumnes d’altres països vinculats a l’Àmbit d’Idiomes del centre. Aquests intercanvis formen part del programa Erasmus+ i també de les segones llengües estrangeres (Francès, Italià i alemany) que fem a l’Institut. Participen els alumnes de 3r, 4t i batxillerat. Aquí teniu una petita mostra dels programes i imatges d’aquests intercanvis.

INTERCANVI NORUEGA (ERASMUS+) INTERCANVI ITÀLIA (ERASMUS+) INTERCANVI FRANÇA INTERCANVI ALEMANYA

Programa (Rebuda)

Programa (anada)

Programa Programa