ÀMBIT DE LECTURA

L’àmbit de lectura està format per un grup de professors de distintes disciplines que s’encarrega d’impulsar propostes, a nivell de centre, per promoure el plaer lector.

Es tracta de millorar indirectament la competència lectora del nostres alumnes i també d’ampliar la seva visió del món. Per fer-ho possible tenim un pla lector de centre i una plataforma digital, Legiland que ens ajuden a fomentar el gust per la lectura.

Algunes de les propostes més interessants que duem a terme són: el club de lectura d’alumnes amb col·laboració de la xarxa de biblioteques de Sabadell, l’hora de lectura setmanal, el préstec de llibres de la biblioteca de l’institut i facilitar una zona de treball, d’estudi o de jocs de taula a l’hora del pati.

Cal assenyalar, per últim, la important ajuda que rebem dels alumnes de 3r de l’ESO que fan APS, que ens ajuden a fer el servei de préstec, a catalogar i a endreçar la biblioteca per tal de facilitar el seu ús per part de tots els usuaris.

NOTÍCIES DE L’ÀMBIT: