Portada

AVENTURA A CAN PUTXET

Ahir, 29 de maig, els alumnes de Cicle Superior vam realitzar la nostra última sortida del curs. Vam anar a Can Puxet (St.Celoni) a fer activitats d’aventura. Vam fer quads, escalada i paintball. Ens ho vam passar molt i molt bé. Va ser molt divertit.

AVENTURA A CAN PUTXET Llegeix més »

PROJECTE LLÚDRIGA

El dia 24, 25 i 26 de maig els alumnes de Cicle Superior vam fer una activitat de descoberta i investigació sobre l’hàbitat, característiques, alimentació i vida de la llúdriga. Vam fer unes activitats a l’aula i una descoberta i anàlisi en un tram del riu Segadell per descobrir si en aquest entorn hi ha

PROJECTE LLÚDRIGA Llegeix més »

Els Músics de Bremen

Avui, els alumnes de cicle inicial, dins l’hora d’expressió oral, han representat l’obra de teatre ” Els músics de Bremen”, ho han fet molt i molt bé. També han fet les invitacions per convidar alguns alumnes de l’escola i els decorats. Són uns grans artistes!!! Gràcies Ester i Assumpta!!!

Els Músics de Bremen Llegeix més »

Sortida al Butterfly Park

El passat divendres, els alumnes de cicle inicial vam a anar al Butterfly Park. Vam poder veure tot el que fins ara hem après de les papallones…vam  observar en directe com mengen amb la seva epiritrompa, com feien crisàlides…a part de veure molts tipus d’ocells exòtics, un tucà, iguanes, carpes xineses…fins i tot vam entrar

Sortida al Butterfly Park Llegeix més »

Una xerrada sobre internet

Avui, divendres 19 de maig, els alumnes de 5è hem fet una activitat molt interessant. A la classe han vingut els mossos d’esquadra a informar-nos i conscienciar-nos de la bona utilització que hem de fer d’internet i dels perills que podem córrer si utilitzem aquest recurs per parlar o contactar amb desconeguts, penjar determinades fotos

Una xerrada sobre internet Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut