ACTIVITATS DE P-5 AMB EL CAP DE RIBES

Aquest curs escolar 2016-17, els alumnes d’ Educació Infantil de P-5, hem participat en diverses activitats organitzades per l’ ABS Ribes- Campdevànol.

• El dia 22 de març de 2017, van explicar-nos un conte interactiu que es deia ” Creixem amb salut”.
  • Amb motiu del “Dia mundial de la higiene de mans”, que és el 5 de maig, es va realitzar el 3r concurs de dibuix amb el lema ” Em rento les mans quan toca! “. Aquesta activitat és per reforçar la importància de l’ hàbit de rentar-se les mans. Consisteix en una xerrada als alumnes, muntar entre tots un mural i desprès fer un dibuix lliure que és el que entra en concurs. Aquests dibuixos estan exposats al CAP. Aneu-los a veure!
  • La darrera activitat on hem participat és ” Comencem el dia amb energia!”. Consisteix en un taller de com preparar un esmorzar saludable. El varem fer el dia 18 de maig. Ens varem llepar els dits!!!