HEM CREAT UNA MÀQUINA COMPLEXA!!
Els alumnes de 4t estem estudiant les màquines simples i complexes!! Hem creat la nostra pròpia màquina complexa, però abans, havíem d’entendre bé com funciona un motor elèctric. El pare de l’Enric Rota ens ha vingut a explicar com és el funcionament d’un motor!!! També hem fet diversos experiments amb els imants!!!!! A fora al […]
HEM CREAT UNA MÀQUINA COMPLEXA!! Llegeix més »











